Vi støtter den digitale omstilling af landets virksomheder og sikrer, at de er klar til imødekomme den større og større del af detailhandlen som flyttes online.
I WEXO har vi 20 års erfaring med e-handel og igennem årene, er vi blevet en af Danmarks mest solide leverandører af open-source e-handelsløsninger, hvor vi løser opgaver for både B2C og B2B kunder.
Vi stræber efter et højt fagligt niveau og er meget bevidste om at påtage os vores del af ansvaret for din forretning. Du får et team, bestående af fagligt dygtige projektledere, tekniske kompetente udviklere, integrationseksperter, systemadministratorer og et kundesupportteam, som tilsammen har den viden der skal til, for at levere en solid e-handelsløsning.
Det er vigtigt for os, at vores kunders investering i vores tid står mål med den værdi, vi tilfører kundens løsning. Derfor skal enhver leverance fra WEXO enten bidrage til vækst eller effektivisering af kundens e-handel forretning.
Vi har specialiseret os for at kunne give dig den bedst mulige løsning og service. Vores valg af platforme er ikke tilfældig. Vi har løbende en finger på pulsen i forhold til de forskellige CMS systemer og vi mener at disse platforme giver de bedste forudsætninger for at levere en succesfuld webshop løsning, hvad end det drejer sig om B2C eller B2B.
Det betyder også at vores udviklere, projektledere og supportafdeling, alle besidder en stor viden indenfor netop disse platforme.
Vi har det rigtige team klar til at hjælpe dig videre med din e-handelsløsning og med Magento og Shopware har vi også det bedste udgangspunkt. Begge shopløsninger giver os en høj grad af fleksibilitet, funktionalitet samt skalérbarhed, og bliver i kraft af dette vores foretrukne platforme til at skabe en succesfuld webshop løsning.
Vi løser en bred vifte af forskellige problemstillinger hos både retail og B2B kunder og vi kan eksempelvis assistere med:
Vi har været rigtig glade for samarbejdet med WEXO i forhold til vores webshop løsning og forventer at videreudvikle på platformen i mange år fremover.
Når vi udvikler e-handelsløsninger, har vi fokus på løbende at levere værdi til kunden, hvilket opnås ved at inddele større projekter i flere faser. Inddeling i faser sikre, at vi hurtigere kan komme i luften med jeres nye webshop løsning og herefter løbende tilføje nye funktioner og udbygge løsningen.
Som kunde bliver du inddraget undervejs i projektforløbet. Det sikre at begge parter forventningsafstemmer og er enige om hvad der forventes leveret indenfor deadline.
Det giver en bedre forståelse for udviklingsarbejdet under hele projektforløbet, som går begge veje og er i sidste ende med til at sikre en bedre e-handelsløsning.
Foranalyse og scoping
For at sikre en god start på samarbejdet og et godt fundament for udviklingen af jeres e-handelsløsning, starter vi altid med at udarbejde en foranalyse, som danner grundlag for udarbejdelsen af projektbeskrivelsen.
Udvikling
Projektbeskrivelsen går ned på detaljeniveau og beskriver alle de elementer, som skal implementeres i løbet af projektet. Disse oversættes så til specifikke punkter med succeskriterier, som kan vinges af i takt med at projektet leveres.
Test/release
Processen rundes af med udarbejdelsen af en tidsplan, hvor hele udviklingsprocessen tilrettelægges mellem de forskellige aktører. På den måde sikrer vi struktur undervejs i forløbet og fokus på at komme i mål med den rigtige løsning.