Med 96 fysiske butikker over hele landet er Kop & Kande en af de største isenkræmmerkæder i Danmark. Kop & Kande kom til WEXO i 2015 med et ønske om at få sikret flere ressourcer til udviklingen af deres webshop, hvor de stod over for at skulle implementere deres Cross Channel strategi.
Yderligere var det også vigtigt for dem med det øgede sikkerhedsniveau og udvidet SLA med support 24/7, som WEXO tilbyder.
Se videopræsentation af funktionerne på Kop-kande.dk
Med Cross Channel får kunderne den samme oplevelse af Kop & Kande uanset om de handler på webshoppen eller i butikkerne. I den forbindelse har Kop & Kande fokus på, at deres kunder kan tilgå alle produkter, optjene points, se lagerstatus m.m. på webshoppen og ude i butikkerne. Kunderne har nemlig mulighed for at bestille et produkt i webshoppen og efterfølgende hente den i en butik eller senere bytte varen i en af butikkerne. Eller hvis en fysisk butik ikke har en bestemt vare på lager, så kan kunden købe den i webshoppen eller i en af de andre butikker.
Webshoppen er responsive designet, så kunderne møder samme høje brugervenlighed uanset fra hvilke enhed webshoppen tilgås.
Kop & Kandes systemer er blevet meget mere integreret siden ankomsten til WEXO og med samspillet af kanalerne kan varer købes i den ene kanal, byttes i den anden, bestilles på webshoppen og afhentes i den valgte butik. Kundeklubben er også integreret på tværs af kanaler, hvor man kan samle point op til kundeklubben i både webshoppen og butikkerne.
Som klubmedlem bliver alle dine kvitteringer og reklamationsbeviser automatisk gemt i e-kvitteringerne under dit klublogin, uanset om du handler i webshoppen eller i en af butikkerne.
Vi har været rigtig glade for samarbejdet med WEXO og forventer at videreudvikle på platformen i mange år fremover.
På Kop & Kandes instashop kan man købe produkterne direkte igennem billederne, hvor man ved et klik på elementerne på billedet kan åbne en popup med produktet og lægge det direkte i kurven.
Det er en helt ny måde for kunderne at købe produkter på, hvor produkterne bliver præsenteret mere levende og med flottere billeder end på webshoppen.
Kunderne kan bestille varer på webshoppen og afhente i butikken. Ud fra indtastet postnummer ser kunden kun de nærmeste butikker. Her sikrer lagerintegration mellem butikkerne og webshoppen, at kunderne kun ser de butikker, som har varen på lager. Når varen er reserveret og klar til afhentning, modtager kunden en SMS og e-mail.
Lagerintegrationen gør det også muligt for Kop & Kande at sælge varer, som ikke er på lager på webshoppen, da kunden her får mulighed for at reservere den i den butik i nærheden, som har den på lager.