Landsdækkende 
isenkræmmerkæde

Kunde

Kop & Kande

webshop

Med 96 fysiske butikker over hele landet er Kop & Kande en af de største isenkræmmerkæder i Danmark. Kop & Kande kom til WEXO i 2015 med et ønske om at få sikret flere ressourcer til udviklingen af deres webshop, hvor de stod over for at skulle implementere deres Cross Channel strategi.

Yderligere var det også vigtigt for dem med det øgede sikkerhedsniveau og udvidet SLA med support 24/7, som WEXO tilbyder.

Se videopræsentation af funktionerne på Kop-kande.dk

Funktionsliste

punkt
Hurtig Navision integration, hvor ordre er tilgængelig i hele organisationen efter 2½ minut efter ordren er lagt
punkt
Marketing integration
punkt
Instashop
punkt
Huske positionen på kategorisiden når man går fra et produkt og tilbage på kategorisiden, så man undgår at blive sendt til toppen af kategorisiden
punkt
Reserver i butik
punkt
Cross Channel
punkt
Klub Kop & Kande
punkt
EAN validering
punkt
Høj oppetid - Sikre shoppens stabilitet under Black Friday. Kop & Kande var en af de få store webshops i Danmark, som ikke har lidt nedbrud under Black Friday siden de kom til WEXO i 2015
96
Butikker
+200%
Flere gennemførte ordre
100%
Oppetid på Black Friday
+300k
Klubmedlemmer

Kop & Kandes e-handelsløsning

Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop
Kop & Kande Magento webshop

Fremhævede funktioner

Cross Channel

Med Cross Channel får kunderne den samme oplevelse af Kop & Kande uanset om de handler på webshoppen eller i butikkerne. I den forbindelse har Kop & Kande fokus på, at deres kunder kan tilgå alle produkter, optjene points, se lagerstatus m.m. på webshoppen og ude i butikkerne. Kunderne har nemlig mulighed for at bestille et produkt i webshoppen og efterfølgende hente den i en butik eller senere bytte varen i en af butikkerne. Eller hvis en fysisk butik ikke har en bestemt vare på lager, så kan kunden købe den i webshoppen eller i en af de andre butikker.

Webshoppen er responsive designet, så kunderne møder samme høje brugervenlighed uanset fra hvilke enhed webshoppen tilgås.

Find butik webshop
Cross channel webshop

Kop & Kandes systemer er blevet meget mere integreret siden ankomsten til WEXO og med samspillet af kanalerne kan varer købes i den ene kanal, byttes i den anden, bestilles på webshoppen og afhentes i den valgte butik. Kundeklubben er også integreret på tværs af kanaler, hvor man kan samle point op til kundeklubben i både webshoppen og butikkerne.

Som klubmedlem bliver alle dine kvitteringer og reklamationsbeviser automatisk gemt i e-kvitteringerne under dit klublogin, uanset om du handler i webshoppen eller i en af butikkerne.

"

Vi har været rigtig glade for samarbejdet med WEXO og forventer at videreudvikle på platformen i mange år fremover.

"
Solveig Kristensen, Marketingkoordinator - Kop & Kande

Instashop

På Kop & Kandes instashop kan man købe produkterne direkte igennem billederne, hvor man ved et klik på elementerne på billedet kan åbne en popup med produktet og lægge det direkte i kurven.

Det er en helt ny måde for kunderne at købe produkter på, hvor produkterne bliver præsenteret mere levende og med flottere billeder end på webshoppen.

Instashop Magento webshop
Click and collect Magento webshop

Click and collect

Kunderne kan bestille varer på webshoppen og afhente i butikken. Ud fra indtastet postnummer ser kunden kun de nærmeste butikker. Her sikrer lagerintegration mellem butikkerne og webshoppen, at kunderne kun ser de butikker, som har varen på lager. Når varen er reserveret og klar til afhentning, modtager kunden en SMS og e-mail.

Lagerintegrationen gør det også muligt for Kop & Kande at sælge varer, som ikke er på lager på webshoppen, da kunden her får mulighed for at reservere den i den butik i nærheden, som har den på lager.

Videopræsentation af Kop-kande.dk

Se nogle af vores andre cases
Webshop case WEXO
Webshop case WEXO
Webshop case WEXO
Vil du høre mere?
eller
Tak for din besked - du hører fra os ASAP
Oops! noget gik galt, venligst prøv igen
Kennet Sørensen
E-business konsulent
WEXO
81 40 10 43